Yücel Bey MSN'den monitör konusunda bir şeyler yazmıştım size Pazartesi günü. Daha sonra online göremedim sizi. Umarım mesajım ulaşmıştır, boşu boşuna beni beklememişsinizdir.
Ben monitörü İstanbul'dan almak zorunda kaldım. Eğer mesaj ulaştıysa nedenlerini yazmıştım.
Dün de Donanımhaber'de gördüm, sizden bir kişi almış monitörü. Hatasız çıkmış

Neyseki benimki de hatasız çıktı, yoksa gerçekten üzülürdüm.
Fiyatı da araya bağlantılar sokarak biraz uyguna getirttik (370 + kdv)
O kadar ilgilendiniz benimle, umarım kusura bakmamışsınızdır.