• 24-03-2007, 19:10:50
    #28
    Üyeliği durduruldu
    benimkide geldi teşekkürler ....
  • 24-03-2007, 19:12:45
    #29
    ben de almak istiyorum ama msn eklermisin?
  • 24-03-2007, 19:15:05
    #30
    TrueLove adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muratcem Sipariş dün verilmiş bugün elinde Yeterince hızlı sanırım.

    UPS


    benimki hala şubede bekliyor ama giresunda ups şubesi yokki pazartesiye kaldı sanırım.
  • 24-03-2007, 19:30:15
    #31
    Üyeliği durduruldu
    Bende sipariş ettim fiyat oldukça uygundu.
  • 24-03-2007, 19:59:14
    #32
    Hala almayan varsa bence kaçırmayın. Stoklar tükenmek üzere.
  • 24-03-2007, 20:10:39
    #33
    Ürün bana ulaştı teşekkürler.
  • 24-03-2007, 20:33:05
    #34
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Ben bu 2 gb liğni veya 4 gb liğini alıcağım Moysis.com Hp, Acer, Asus, Nokia, Sony, Samsung - KINGSTON 4 GB, Migo USB 2.0, Flash Bellek bu ürün ne zaman geliyor acaba stoklara bu pazartesi salı vericem siparişi bende
  • 24-03-2007, 21:20:17
    #35
    Abi sen alacağın zaman benimle iletişime geç. Hafta sonu olduğu için orada gözükmüyor. Pm yada msn den yada tel ile iletişime geçersen hemen paketleyip kargoya verdirtelim
  • 24-03-2007, 21:22:58
    #36
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    msn e ekledim funy251@msn.com kusura bakma senide meşgul ediyoruz işlerden okulun web sitesi çıktı birde onu yapıyorum şimdi alıcam diyorum unutuyorum 1 hafta geçiyor aklıma geliyor bu sefer kararlıyım ama