• 24-06-2020, 02:41:37
    #1
    Selamlar, geçtiğimiz gün bir sistem sipariş ettim Ama sonradan farkettiğim bi detay yüzünden aklıma takılan bir soru var

    Anakartın frekans hızı şöyle belirtilmiş
    4400 MHz, 3466 MHz, 3200 MHz, 3000 MHz, 2800 MHz, 2666 MHz, 2400 MHz, 2133 MHz

    Benim aldığım ram ise 3600 MHz

    Uyum noktasında problem yaşar mıyım?
  • 24-06-2020, 02:43:22
    #2
    Tabi bu konuda pek bilgili değilim ama anakart ram MHz sini orantiliyor diye biliyorum
  • 24-06-2020, 02:43:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    umarım yaşamazsınız hocam
  • 24-06-2020, 02:44:25
    #4
    Yaşamazsınız. Ramınız 3466 MHz hızında çalışır. Kendiniz de bu hızı BIOS üzerinden değiştirebilirsiniz.
  • 24-06-2020, 02:44:59
    #5
    lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım yaşamazsınız hocam
    Henüz gelmedi pc, değişiklik yapmama izin verirler sanıyorum.. ama inşallah gerek kalmaz



    kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşamazsınız. Ramınız 3466 MHz hızında çalışır. Kendiniz de bu hızı BIOS üzerinden değiştirebilirsiniz.
    Yani 3600e çekebilirim ve tam performans alabilirim yanlış anlamadım değil mi hocam
  • 24-06-2020, 03:29:06
    #6
    EfeEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Henüz gelmedi pc, değişiklik yapmama izin verirler sanıyorum.. ama inşallah gerek kalmaz
    Yani 3600e çekebilirim ve tam performans alabilirim yanlış anlamadım değil mi hocam
    Hayır maksimum 3466 MHz'e çekebilirsiniz. İlk taktığınızda otomatik olarak en düşük MHz değerinde çalışabilir bu durumdan dolayı. Siz 3466 MHz'e çıkarmak için BIOS'tan ayar yapmalısınız.
  • 24-06-2020, 03:33:11
    #7
    EfeEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, geçtiğimiz gün bir sistem sipariş ettim Ama sonradan farkettiğim bi detay yüzünden aklıma takılan bir soru var

    Anakartın frekans hızı şöyle belirtilmiş
    4400 MHz, 3466 MHz, 3200 MHz, 3000 MHz, 2800 MHz, 2666 MHz, 2400 MHz, 2133 MHz

    Benim aldığım ram ise 3600 MHz

    Uyum noktasında problem yaşar mıyım?
    Maksimum 3466 MHz olarak kullanırsınız.
    • EfeEnes
    EfeEnes bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-06-2020, 06:34:43
    #8
    kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır maksimum 3466 MHz'e çekebilirsiniz. İlk taktığınızda otomatik olarak en düşük MHz değerinde çalışabilir bu durumdan dolayı. Siz 3466 MHz'e çıkarmak için BIOS'tan ayar yapmalısınız.
    Anladım hocam, peki anakartı değiştirmelerini söyleyip az bir farkla bir üst modeli taktırmalı mıyım sizce? 3533 MHz seçeneği var üst modelde. Aradaki farka değer mi? Ve yaratacağım karışıklığa 😂



    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maksimum 3466 MHz olarak kullanırsınız.
    diğer hocama da sordum sizin için de geçerli hocam soru, sizce anakartı update edip 3533 mhz destekleyen bi anakarta geçmekle uğraşmalı mıyım?
  • 24-06-2020, 08:22:20
    #9
    EfeEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım hocam, peki anakartı değiştirmelerini söyleyip az bir farkla bir üst modeli taktırmalı mıyım sizce? 3533 MHz seçeneği var üst modelde. Aradaki farka değer mi? Ve yaratacağım karışıklığa 😂





    diğer hocama da sordum sizin için de geçerli hocam soru, sizce anakartı update edip 3533 mhz destekleyen bi anakarta geçmekle uğraşmalı mıyım?
    Tüm sistemi atar mısın buraya. Şahsi fikrim çok yok arada karışıklık çıkartma bence