kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır maksimum 3466 MHz'e çekebilirsiniz. İlk taktığınızda otomatik olarak en düşük MHz değerinde çalışabilir bu durumdan dolayı. Siz 3466 MHz'e çıkarmak için BIOS'tan ayar yapmalısınız.
Anladım hocam, peki anakartı değiştirmelerini söyleyip az bir farkla bir üst modeli taktırmalı mıyım sizce? 3533 MHz seçeneği var üst modelde. Aradaki farka değer mi? Ve yaratacağım karışıklığa 😂



Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maksimum 3466 MHz olarak kullanırsınız.
diğer hocama da sordum sizin için de geçerli hocam soru, sizce anakartı update edip 3533 mhz destekleyen bi anakarta geçmekle uğraşmalı mıyım?