umarım yaşamazsınız hocam
Henüz gelmedi pc, değişiklik yapmama izin verirler sanıyorum.. ama inşallah gerek kalmaz
Yaşamazsınız. Ramınız 3466 MHz hızında çalışır. Kendiniz de bu hızı BIOS üzerinden değiştirebilirsiniz.
Yani 3600e çekebilirim ve tam performans alabilirim yanlış anlamadım değil mi hocam