lionparsde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
umarım yaşamazsınız hocam
Henüz gelmedi pc, değişiklik yapmama izin verirler sanıyorum.. ama inşallah gerek kalmaz



kadioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşamazsınız. Ramınız 3466 MHz hızında çalışır. Kendiniz de bu hızı BIOS üzerinden değiştirebilirsiniz.
Yani 3600e çekebilirim ve tam performans alabilirim yanlış anlamadım değil mi hocam