EfeEnes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Henüz gelmedi pc, değişiklik yapmama izin verirler sanıyorum.. ama inşallah gerek kalmaz
Yani 3600e çekebilirim ve tam performans alabilirim yanlış anlamadım değil mi hocam
Hayır maksimum 3466 MHz'e çekebilirsiniz. İlk taktığınızda otomatik olarak en düşük MHz değerinde çalışabilir bu durumdan dolayı. Siz 3466 MHz'e çıkarmak için BIOS'tan ayar yapmalısınız.