• 06-06-2017, 23:05:01
    #1
    Arkadaşlar gelen gideni aratır diye bir şey varya 1 aydır onu yaşıyorum.

    TTNET'den Kablonete geçtim 100 mbps diye ama wifi ile 60-70 zor alıyorum. Ayrıca 1 duvar var arada ve mesafe 3-4 metre olan yan oda da çekmiyor. Balkonda zaten hiç çekmiyor. Diğer TTNET airties modemim yan tarafımızdaki Parktan bile çekiyordu.

    Benim ne yapmamı önerirsiniz ? Kablonete arıza kaydı mı bırakayım veya başına daha önce gelen var mı ?
  • 10-06-2017, 13:18:51
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Netmaster modem kullanmaktayım. Sorunsuz ve evde tüm odalarda full çekmekte. Ben sorun yaşamadım. Modemde bir problem olabilir. Hızda 50mbit. 5 diyo 4 demiyo desem yeri cayır cayır çekiyor cidden sorunsuz.
  • 10-06-2017, 13:26:03
    #3
    BaBaYoRGuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Netmaster modem kullanmaktayım. Sorunsuz ve evde tüm odalarda full çekmekte. Ben sorun yaşamadım. Modemde bir problem olabilir. Hızda 50mbit. 5 diyo 4 demiyo desem yeri cayır cayır çekiyor cidden sorunsuz.
    Hocam bırak tüm odaları yan oda da çekmiyor
    Rica etsem skype adresini iletebilirsin, senin modeminin ayarındaki kablosuz seçeneklerini uygulamak istiyorum
  • 10-06-2017, 13:33:02
    #4
    modemden kaynaklanır genellikle değiştirin bi
  • 10-06-2017, 13:39:20
    #5
    cepoyunz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bırak tüm odaları yan oda da çekmiyor
    Rica etsem skype adresini iletebilirsin, senin modeminin ayarındaki kablosuz seçeneklerini uygulamak istiyorum
    Orjinal ayarlar hiç değişiklik olmadı. Cihazda vardır problem.
    Bide bendeki DOCSIS 3.0

  • 10-06-2017, 13:50:58
    #6
    BaBaYoRGuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orjinal ayarlar hiç değişiklik olmadı. Cihazda vardır problem.
    Bide bendeki DOCSIS 3.0

    Benim modem de öyle hocam. Modem üzerinde;
    Infinity 401 yazmakta.
  • 10-06-2017, 14:28:49
    #7
    Wireless çekmiyor olabilir, kablonet ile alakası yok bunun. Bende TTNET'den 100 mbit kablonet mevcut diye geçiş yaptım. Modem salonda, 2 arka odada, odanın en sonunda solda masaüstü bilgisayar mevcut. Bende wireless sorunu yaşıyordum. Koridora bir tane dağıtıcı aldım. Şuanda bütün sorunum çözüldü.

    Wireless çekim alanı sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Araya bir tane genişletici alın, miss gibi işinize bakın.

    Şunu da unutmayın. Wireless ile modemin yanında bile olsanız 100 mbit görmeniz çok zor. Kablo takın, 98 mbit garanti ediyorum. Test edildi.

    Durumunuzun kablonet ile alakası yok.
  • 10-06-2017, 14:32:51
    #8
    kaantukek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wireless çekmiyor olabilir, kablonet ile alakası yok bunun. Bende TTNET'den 100 mbit kablonet mevcut diye geçiş yaptım. Modem salonda, 2 arka odada, odanın en sonunda solda masaüstü bilgisayar mevcut. Bende wireless sorunu yaşıyordum. Koridora bir tane dağıtıcı aldım. Şuanda bütün sorunum çözüldü.

    Wireless çekim alanı sorunu yaşıyor olabilirsiniz. Araya bir tane genişletici alın, miss gibi işinize bakın.

    Şunu da unutmayın. Wireless ile modemin yanında bile olsanız 100 mbit görmeniz çok zor. Kablo takın, 98 mbit garanti ediyorum. Test edildi.

    Durumunuzun kablonet ile alakası yok.
    Evet hocam 100 mbps alamayacağımı biliyorum. Hız ile ilgili bir sorunum yok. Zaten modem laptopun yanında ve kablo ile kullanıyorum ve 95 i görüyor. Ayrıca diğer TTNET ile kullandığım Aırtıes modem evin yanındaki parktan çekiyordu, bu modem ise yan oda dan zor çekiyor. Bu sorunun modemden de kaynaklandığını biliyorum ancak Kablonet ile alakası yok demek yanlış bence. Sonuçta bu modemi gidip ben almadım, kablonet kurarken kendileri bu modemi verdi. Ve bu onların sorunu olduğunu düşünüyorum
  • 11-06-2017, 14:18:27
    #9
    Kablonet müşteri hizmetlerini aradım ve telefonda tarif ettikleri ayarları modem arayüzünden uygulayarak sorundan kurtuldum Şu an öbür oda da balkonda da gayet iyi çekiyor