Netmaster modem kullanmaktayım. Sorunsuz ve evde tüm odalarda full çekmekte. Ben sorun yaşamadım. Modemde bir problem olabilir. Hızda 50mbit. 5 diyo 4 demiyo desem yeri cayır cayır çekiyor cidden sorunsuz.
Hocam bırak tüm odaları yan oda da çekmiyor
Rica etsem skype adresini iletebilirsin, senin modeminin ayarındaki kablosuz seçeneklerini uygulamak istiyorum