Arkadaşlar gelen gideni aratır diye bir şey varya 1 aydır onu yaşıyorum.

TTNET'den Kablonete geçtim 100 mbps diye ama wifi ile 60-70 zor alıyorum. Ayrıca 1 duvar var arada ve mesafe 3-4 metre olan yan oda da çekmiyor. Balkonda zaten hiç çekmiyor. Diğer TTNET airties modemim yan tarafımızdaki Parktan bile çekiyordu.

Benim ne yapmamı önerirsiniz ? Kablonete arıza kaydı mı bırakayım veya başına daha önce gelen var mı ?