mrb arkadaşlar...
tam 2 saattir bilgisayarın ekranına görüntü gelmiyor onunla uğraşıyorum.Power elektrik veriyor pc ye fakat ekrana görüntü gelmiyor.monitör ün ışığı yanıp sönüyor.ana kartın led i yanmıyor.bios pilini söktüm beklettim tekrar taktım yine olmadı.Power dan ana karta giden iletken leri kontrol ettim hepsi sağlam bi sorun bulamadım.kasayı başka mönitöre bağladım sorun aynı devam ediyor.başka seçenek var mı nasıl yaparım bi yardımcı olun...
Ekrana görüntü gelmiyor
7
●3.329
- 09-05-2008, 12:16:42Ettim ondada sorun yok.hatta tekrar söküp taktım.Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2008, 12:27:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.aynısı sürekli başıma geliyor.2 seçenek var ya ekran kartın sorunlu,ya da ekran kartı girişi.
https://www.r10.net/donanim-bolumu/15...-gormuyor.html - 09-05-2008, 12:46:58En sonunda çözdüm
elektrik süpürgesini prize taktım anakartın bütün parçalarını tek tek temizledim ana kartı antistatikle temizledim.ekran kartının yuvasında biraz oksitlenme olmuş galiba sorunu o yapıyormuş
çok şükür hallettim kasayı toplamaya kaldı iş onuda toplayım iş tamamdır
elektrik süpürgesini prize taktım anakartın bütün parçalarını tek tek temizledim ana kartı antistatikle temizledim.ekran kartının yuvasında biraz oksitlenme olmuş galiba sorunu o yapıyormuş