• 09-05-2008, 11:40:39
    #1
    mrb arkadaşlar...

    tam 2 saattir bilgisayarın ekranına görüntü gelmiyor onunla uğraşıyorum.Power elektrik veriyor pc ye fakat ekrana görüntü gelmiyor.monitör ün ışığı yanıp sönüyor.ana kartın led i yanmıyor.bios pilini söktüm beklettim tekrar taktım yine olmadı.Power dan ana karta giden iletken leri kontrol ettim hepsi sağlam bi sorun bulamadım.kasayı başka mönitöre bağladım sorun aynı devam ediyor.başka seçenek var mı nasıl yaparım bi yardımcı olun...
  • 09-05-2008, 12:07:28
    #2
    Kurumsal PLUS
    ekran kartını kontrol et, yerinden oynamış olabilir. başıma gelmişti bi kere.
  • 09-05-2008, 12:16:42
    #3
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekran kartını kontrol et, yerinden oynamış olabilir. başıma gelmişti bi kere.
    Ettim ondada sorun yok.hatta tekrar söküp taktım.
  • 09-05-2008, 12:18:09
    #4
    Anakart gitmiş.
  • 09-05-2008, 12:18:16
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Tüm kabloları çıkar, toz kaçmış olmasın sağına soluna üfle..

    Daha sora bilgisayarın pilini çıkar yeniden tak..

    Haber bekliyorum ona göre
  • 09-05-2008, 12:27:39
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    aynısı sürekli başıma geliyor.2 seçenek var ya ekran kartın sorunlu,ya da ekran kartı girişi.
    https://www.r10.net/donanim-bolumu/15...-gormuyor.html
  • 09-05-2008, 12:46:58
    #7
    En sonunda çözdüm elektrik süpürgesini prize taktım anakartın bütün parçalarını tek tek temizledim ana kartı antistatikle temizledim.ekran kartının yuvasında biraz oksitlenme olmuş galiba sorunu o yapıyormuş çok şükür hallettim kasayı toplamaya kaldı iş onuda toplayım iş tamamdır
  • 14-05-2008, 22:37:27
    #8
    rtg
    Üyeliği durduruldu
    Ekrana görüntü gelmemesinin sebepleri ;

    1. power suply
    2. ekran kartı
    3. ram
    4. anakart