• 22-04-2008, 22:28:48
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    arkadaşlar pc im ekran kartını görmüyor
    bu yüzden makineyi açamıyorum bile.Ne yaptıysam düzeltemedim
    fikri olan var mı
  • 22-04-2008, 22:30:35
    #2
    daha önce görüyor muydu ??? yoksa yenimi taktınız...??? daha önce görüyorsa format atmayı deneyiniz...
  • 22-04-2008, 22:32:15
    #3
    daha önce görüyordu ama şimdi görmüyor
    format atmak imkansız çünkü monitör açılmıyor
  • 22-04-2008, 22:35:52
    #4
    donanımda sorun ozaman bu kesin başka kart deneyin demekten başka çare yok buradan...
  • 22-04-2008, 22:40:32
    #5
    aynı sorun ile daha önce karşılaştığımda sorunu bi kaç defa deneme ile çözmüştüm.Bu sefer olmadı
    şunu yap olur diyen & fikri olan yok mu ?
  • 22-04-2008, 22:44:29
    #6
    Sorunun ekran kartından olduğunu nereden biliyorsun?
  • 22-04-2008, 22:48:03
    #7
    başka bir şeyden olamaz ki
    monitör sağlam
  • 22-04-2008, 22:52:26
    #8
    DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunun ekran kartından olduğunu nereden biliyorsun?
    Aynı soruyu ben sorcaktım monitor ve diğer parçalar küfür etmiş gibi olurum diye sormadım...Bence anakart daki herhangibir donanımdan kaynaklanabilir...Sadece ekrankartı ve monitor diyemem monitor de sinyal mi yok diyor ???
  • 22-04-2008, 22:53:37
    #9
    ekran kartında sorun olduğna eminim
    dediğim gibi olay daha önce de başıma geldi.Bi kaç defa söküp çkarınca çalıştı
    ama bu sefer olmuyor