DJ PİSAGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunun ekran kartından olduğunu nereden biliyorsun?
Aynı soruyu ben sorcaktım monitor ve diğer parçalar küfür etmiş gibi olurum diye sormadım...Bence anakart daki herhangibir donanımdan kaynaklanabilir...Sadece ekrankartı ve monitor diyemem monitor de sinyal mi yok diyor ???