• 22-04-2008, 22:59:11
    #10
    O zaman pek fazla yapılacak bir şey yok gibi...
  • 22-04-2008, 23:01:54
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    tek ümidim bura kalmıştı ama çözüm yok gibi gözüküyor
    ben yine deneme yanılma yolu ile bişeyler yapmaya çalışayım
  • 22-04-2008, 23:03:55
    #12
    KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek ümidim bura kalmıştı ama çözüm yok gibi gözüküyor
    ben yine deneme yanılma yolu ile bişeyler yapmaya çalışayım
    Aman ekran kartı derken Anakart ve üstündekiler gitmesinde
  • 22-04-2008, 23:13:34
    #13
    Ekran kartı tam takılı değilse bios ' tan ses gelir. Sesten bahsetmediğine göre takılı olduğunu düşünüyorum.
    Ancak görüntü gelmiyor diyorsun. Bunu deyince aklıma hemen ekran kartı slotu ve RAM ' ler geliyor.
    Ekran kartı slotunda sorun olabilir. Eğer sorun buradaysa ciddi bir masraf çıkar sana.
    RAM ' leri de takıp çıkarman ve birden fazla varsa yerlerini değiştirmen gerek.
    Eğer elinizde varsa ekran kartı ve ram slotlarına kontak sprey sıkın.
  • 22-04-2008, 23:15:40
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ses gelmiyorsa ana kartın bozuktur. Yani daha doğrusu ekran kartı giriş yerin. Buda demektir ki neredeyse bir anakart parası masraf.
  • 22-04-2008, 23:20:06
    #15
    ses ten kastınızı anlayamadım

    ramleri çıkarıp değiştim yine sonuç değişmedi

    belkide ekran kartı giriş yeri bozuktur
  • 07-05-2008, 19:16:21
    #16
    manyak bilgisayar dün kendi kendine çalıştı