mrb arkadaşlar...

tam 2 saattir bilgisayarın ekranına görüntü gelmiyor onunla uğraşıyorum.Power elektrik veriyor pc ye fakat ekrana görüntü gelmiyor.monitör ün ışığı yanıp sönüyor.ana kartın led i yanmıyor.bios pilini söktüm beklettim tekrar taktım yine olmadı.Power dan ana karta giden iletken leri kontrol ettim hepsi sağlam bi sorun bulamadım.kasayı başka mönitöre bağladım sorun aynı devam ediyor.başka seçenek var mı nasıl yaparım bi yardımcı olun...