Konu
Ekrana görüntü gelmiyor
09-05-2008, 12:27:39
#6
KenaNeoN
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
aynısı sürekli başıma geliyor.2 seçenek var ya ekran kartın sorunlu,ya da ekran kartı girişi.
https://www.r10.net/donanim-bolumu/15...-gormuyor.html