@celalyesil; Kullanım konusunda herhangi bir sıkıntı yaratıyor mu ? Algılamama, sert basma vs. gibi. Ek olarak rica etsem aldığınız yeri ve ürünü PM den banada bildirebilirmisiniz.
Resimler açılmıyor hocam şuanda? Friday indiriminde bende alacaktım bundan ama ingilizce olduğu için almadım.
Mesajınızı şimdi farkettim hocam. İngilizce olarak aldım ben fakat logitech'e durumu bildiren bir mail attım. Ücretsiz olarak hollandadan tr karakter takımı gönderdiler (Tüm tuşlar var). Hiç bir problem yok bildiğin TR klavye şuanda tek sıkıntı enter tuşu küçük.
Selam arkadaşlar, g710+'ı black friday indirimi ile amazondan aldım. Led rengi beyazdı. Renklendiriyim dedim,
ilk olarak lcw poşeti ile renklendirmeyi denedim ama sıkıntı yaşadım [Bazı tuşlara sert basmadığımda algılamıyordu.].
Çinden renklendirici aparat siparişi verdim ve aparatlar dün geldi.