Selam arkadaşlar, g710+'ı black friday indirimi ile amazondan aldım. Led rengi beyazdı. Renklendiriyim dedim,
ilk olarak lcw poşeti ile renklendirmeyi denedim ama sıkıntı yaşadım [Bazı tuşlara sert basmadığımda algılamıyordu.].
Çinden renklendirici aparat siparişi verdim ve aparatlar dün geldi.
Amazondan ne kadara aldın normal fiyatının daha ucuzunamı yoksa aynı fiyatınamı birde kaç güne geldi
Aralıkta sipariş verdim yaklaşık 10 günde geldi. Normalde 90$'dı 64 $'a aldım. Türkiyeden %50 daha uygun fiyata. TL bazında 230 TL ödemiştim. Şuan bile Türkiyede 450-600 TL arasında satılıyor.
@celalyesil; Kullanım konusunda herhangi bir sıkıntı yaratıyor mu ? Algılamama, sert basma vs. gibi. Ek olarak rica etsem aldığınız yeri ve ürünü PM den banada bildirebilirmisiniz.