Konu
Logitech G710+ Klavyem [Sabit RGB:) ]
17-01-2016, 14:03:03
#9
wrecking
@
celalyesil
; Kullanım konusunda herhangi bir sıkıntı yaratıyor mu ? Algılamama, sert basma vs. gibi. Ek olarak rica etsem aldığınız yeri ve ürünü PM den banada bildirebilirmisiniz.