PATRON54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Resimler açılmıyor hocam şuanda? Friday indiriminde bende alacaktım bundan ama ingilizce olduğu için almadım.
Mesajınızı şimdi farkettim hocam. İngilizce olarak aldım ben fakat logitech'e durumu bildiren bir mail attım. Ücretsiz olarak hollandadan tr karakter takımı gönderdiler (Tüm tuşlar var). Hiç bir problem yok bildiğin TR klavye şuanda tek sıkıntı enter tuşu küçük.