Seyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam güzel olmuş gerçekten güle güle kullanın mause modeli nedir çok hoşuma gitti
Teşekkür ederim darısı başınıza hocam. Farem bu: http://www.vatanbilgisayar.com/a4-te...ing-mouse.html