• 02-02-2015, 16:07:26
    #1
    Selamun aleyküm
    öncelikle ram modelimin linkini vereyim : http://www.foxconnchannel.com/Produc...U=en-us0000483
    CPU-Z :




    ramların biri 1600 mhz diğerinden emin değilim 1333 olması lazım
    herneyse biostan baktım autoydu kendim mhz seçeyim o hızda çalıştırsın dedim ne 1333 mhz seçeneği vardı nede 1600 800mhz vardı sadece bunun sebebi nedir yardım lütfen
  • 20-02-2015, 17:51:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    İşlemci FSB hızınız neyse ramleriniz de o frekansta çalışır.Herhangi bir değişiklik yaparsanız stabilite bozulur.

    Saygılarımla.
  • 21-02-2015, 03:15:17
    #3
    ResellerAdresim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    İşlemci FSB hızınız neyse ramleriniz de o frekansta çalışır.Herhangi bir değişiklik yaparsanız stabilite bozulur.

    Saygılarımla.
    evet ana kart sitesinde diyomuş zaten overlock ile max 1333 mhz çalışır diye şuan 1066mhz çalışıyo overlockta yapmak istemiyorum neyse fazlası ile işimi görüyor zaten teşekkürler yorum için
  • 21-02-2015, 03:17:22
    #4
    Üyeliği durduruldu
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ana kart sitesinde diyomuş zaten overlock ile max 1333 mhz çalışır diye şuan 1066mhz çalışıyo overlockta yapmak istemiyorum neyse fazlası ile işimi görüyor zaten teşekkürler yorum için
    Rica ederim
  • 21-02-2015, 03:35:14
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ana kart sitesinde diyomuş zaten overlock ile max 1333 mhz çalışır diye şuan 1066mhz çalışıyo overlockta yapmak istemiyorum neyse fazlası ile işimi görüyor zaten teşekkürler yorum için
    Overclock asla yapma kardeşim. Çünkü overclock yaptığın zaman daha fazla ısınır ve daha fazla çalışacağı için daha çabuk ölür veya arızalanır. Garantisi devam etse dahi götürdüğünde bu overclock yapılmış deyip garanti kapsamından çıkarabiliyorlar. Konuyla çok fazla alakası yok ama uyarmak ve bilgilendirmek istedim.
  • 21-02-2015, 04:50:23
    #6
    TakipciPanelim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Overclock asla yapma kardeşim. Çünkü overclock yaptığın zaman daha fazla ısınır ve daha fazla çalışacağı için daha çabuk ölür veya arızalanır. Garantisi devam etse dahi götürdüğünde bu overclock yapılmış deyip garanti kapsamından çıkarabiliyorlar. Konuyla çok fazla alakası yok ama uyarmak ve bilgilendirmek istedim.
    Teşekkür ederim hocam