Overclock asla yapma kardeşim. Çünkü overclock yaptığın zaman daha fazla ısınır ve daha fazla çalışacağı için daha çabuk ölür veya arızalanır. Garantisi devam etse dahi götürdüğünde bu overclock yapılmış deyip garanti kapsamından çıkarabiliyorlar. Konuyla çok fazla alakası yok ama uyarmak ve bilgilendirmek istedim.