ResellerAdresim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

İşlemci FSB hızınız neyse ramleriniz de o frekansta çalışır.Herhangi bir değişiklik yaparsanız stabilite bozulur.

Saygılarımla.
evet ana kart sitesinde diyomuş zaten overlock ile max 1333 mhz çalışır diye şuan 1066mhz çalışıyo overlockta yapmak istemiyorum neyse fazlası ile işimi görüyor zaten teşekkürler yorum için