DevilTown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet ana kart sitesinde diyomuş zaten overlock ile max 1333 mhz çalışır diye şuan 1066mhz çalışıyo overlockta yapmak istemiyorum neyse fazlası ile işimi görüyor zaten teşekkürler yorum için
Overclock asla yapma kardeşim. Çünkü overclock yaptığın zaman daha fazla ısınır ve daha fazla çalışacağı için daha çabuk ölür veya arızalanır. Garantisi devam etse dahi götürdüğünde bu overclock yapılmış deyip garanti kapsamından çıkarabiliyorlar. Konuyla çok fazla alakası yok ama uyarmak ve bilgilendirmek istedim.