• 12-07-2006, 23:54:48
    #1
    Misafir
    Age Of Empires 2 + the counqersa yüklü bır makınam vardı 6 aydır sorunsuz kullanıyordum.ancak 1 hafta önce format attım MAKinaya bazı sebeplerden.

    Neyse oyunu kurdum güzel bir şekılde oynanıyordu gerek kişisel gerekse gamepark üstünden.Ancak dün akşama kadar tabiki.

    Çünkü dün akşamdan beridir oyuna giriyoruz ayarları yapıyoruz tam oyuna başlarken bilgisayar resetleniyor.

    Bazı arkadaşlar oyunu yenıden kur dıyeceklerdır yaptım tuym herşeyı sıldım hatta regedıt kayırlarını bıle sıldım ancak tekrar kurmak ıse yaramıyor directı de bastan kurdum yine olmuyor.

    Sorun nedir anlamadım okadar yıl bılgısayarla uğraştım tüm teknıklerı denedım.

    Farklı fikri olan arkadaşlar varsa belırtsınler.

    Donanım çakışması yada ekran kartından şüphe etmeye basladım.


    saygılar.
  • 13-07-2006, 00:47:31
    #2
    Age Of Empires 2 + the counqersa sanırım 3D bir strateji oyunu. Direct3D veya ekran kartı sürücüsü ile ilgili bir sıkıntı olabilir.
    -Başlat çalıştır a dxdiag yazın ekran tabından direct3d yi bi sınayın.
    -Ekran kartı sürücüsünü yeniden ve orj. sürücüsünden kurmakta fayda var. (windowsun tanıdığı vga adapter larda bazen problem çıkıyor)
  • 13-07-2006, 00:52:51
    #3
    Misafir
    bi dr sınaması yaptım bı bak bakalım şu sayfaya dıyecegım ama .
  • 13-07-2006, 00:54:09
    #4
    WoM
    Üyeliği durduruldu
    Alta dikkat ettimde "msn kız adresi bulma"
  • 13-07-2006, 00:59:00
    #5
    Dönen küpler çıktıysa direct3d çalışıyordur. Resimde sadece sistem bilgisi gözüküyor. Sınama ekran yazan kısımda.
  • 13-07-2006, 01:04:04
    #6
    Misafir
    donanimmerkezi.com adlı üyeden alıntı:
    Dönen küpler çıktıysa direct3d çalışıyordur. Resimde sadece sistem bilgisi gözüküyor. Sınama ekran yazan kısımda.
    Bahsettıgın 3d sınamasınıda yaptım dönen kutu çıktı sorun yok gibi
  • 13-07-2006, 12:13:11
    #7
    Ekran kartı sürücüsü ile ilgili problem olabilir. Güncellemekte fayda var. Birde ısınma nedeniyle sorun çıkıyoda olabilir. Ekran kartı fanlı ise fanı bi kontrol edin.
  • 17-08-2006, 16:37:32
    #8
    Dostum bunlara gerek yok nvidia'ni update et yada yenisini indir olay bitsin
  • 17-08-2006, 16:41:47
    #9
    Üyeliği durduruldu
    nvidia'nın son opengL sürücüLerini indirmeyi dene bir de.. ati kuLLanıyorsan cataLyst'i kapatıp oyuna gir.. ya da tam tersine açmıyorsan cataLyst'i açıp gir oyuna..