Age Of Empires 2 + the counqersa sanırım 3D bir strateji oyunu. Direct3D veya ekran kartı sürücüsü ile ilgili bir sıkıntı olabilir.
-Başlat çalıştır a dxdiag yazın ekran tabından direct3d yi bi sınayın.
-Ekran kartı sürücüsünü yeniden ve orj. sürücüsünden kurmakta fayda var. (windowsun tanıdığı vga adapter larda bazen problem çıkıyor)