Konu
Arkadaşlar İlginç Bir Sorunum Var
17-08-2006, 16:41:47
#9
leet
Üyeliği durduruldu
nvidia'nın son opengL sürücüLerini indirmeyi dene bir de.. ati kuLLanıyorsan cataLyst'i kapatıp oyuna gir.. ya da tam tersine açmıyorsan cataLyst'i açıp gir oyuna..