Age Of Empires 2 + the counqersa yüklü bır makınam vardı 6 aydır sorunsuz kullanıyordum.ancak 1 hafta önce format attım MAKinaya bazı sebeplerden.

Neyse oyunu kurdum güzel bir şekılde oynanıyordu gerek kişisel gerekse gamepark üstünden.Ancak dün akşama kadar tabiki.

Çünkü dün akşamdan beridir oyuna giriyoruz ayarları yapıyoruz tam oyuna başlarken bilgisayar resetleniyor.

Bazı arkadaşlar oyunu yenıden kur dıyeceklerdır yaptım tuym herşeyı sıldım hatta regedıt kayırlarını bıle sıldım ancak tekrar kurmak ıse yaramıyor directı de bastan kurdum yine olmuyor.

Sorun nedir anlamadım okadar yıl bılgısayarla uğraştım tüm teknıklerı denedım.

Farklı fikri olan arkadaşlar varsa belırtsınler.

Donanım çakışması yada ekran kartından şüphe etmeye basladım.


saygılar.