• 13-10-2013, 22:33:56
    #1
    sunucuoptimizasyon.com
    Evde kullandığım quad core 9400 yetmemeye başlayınca güncellemeye açık beni uzun süre idare edecek bir sistem toplamaya karar verdim, bütçem 1.250 lira civarı, teknobiyotikten aşağıdaki gibi bir sistem topladım, eksik gördüğünüz yerler varsa yardımcı olur musunuz? (Disk ve ekran kartım mevcut)

    Fiyatlar yanıltıcı olmasın, bazı parçalar vatanda daha uygun parça parça alacağım fiyatı uygun olan yerlerden.

    Alıntı
    1 x Aerocool Strike-X Xtreme Black Edition 2 x USB 3.0, 3 x Fan, SSD Ready Mid-Tower Siyah Oyuncu Kasası 175,54 TL+KDV
    Güç Kaynağı
    1 x Corsair CX Builder Serisi CX600 Versiyon 2 600W 80+ Bronze PSU (CP-9020048-EU) 177,16 TL+KDV
    İşlemci
    1 x AMD FX-6300 AM3+ 14MB 3.5GHz Altı Çekirdekli Çarpan Kilitsiz İşlemci 283,04 TL+KDV
    İşlemci Soğutucu
    1 x Akasa Nero 3 AMD/Intel LGA 775/1156/1155/1366/2011 İşlemci Soğutucusu 92,40 TL+KDV
    Anakart
    1 x Asus M5A97 LE R2.0 AMD 970 AM3+ DDR3 SATA3 USB3 ATX Anakart 215,80 TL+KDV
    Bellek
    1 x Kingston HyperX 8GB DDR3 1600MHz CL9 Dual Kit (2x4GB) (KHX1600C9D3K2/8GX) 186,30 TL+KDV
  • 14-10-2013, 12:50:09
    #2
    Ram olarak bunu öneririm hocam..Hem mhz hızı yüksek hemde kingston marka ramlerdan daha performanslıdır..Normalde gskill ripjaws kırmızı olanlardan önericektim ondan kullanıyorum 1600 mhz cl9 lakin stoklarında kalmamış..Vatanda varsa onuda tercih edebilirsiniz..Ama aşağıdaki ramler 1866 mhz hızıyla biraz daha önde

    http://www.teknobiyotik.com/donanim/...m2a1866c9.html
  • 14-10-2013, 13:23:51
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    Selam

    Birkaç değişiklik yaptım sistemde.

    Kasa olarak corsair carbide R300

    İşlemci olarak amd 8350

    Ramleride gskill sniper 4x4 dual kit olarak alacağım.
  • 14-10-2013, 13:28:59
    #4
    uçuşa hazırız kaptan mode = on : )
  • 14-10-2013, 13:59:54
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uçuşa hazırız kaptan mode = on : )
    Çok sık bilgisayar değiştiren biri değilim, alıp uzun süre sorunsuz kullanmak istiyorum valla, bütçeyi biraz yukarı çekip böyle bir sistem oluşturdum bakalım, hafta sonu vatan indirime gidince hafiften toparlamaya başlayacağım bakalım
  • 14-10-2013, 14:08:35
    #6
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok sık bilgisayar değiştiren biri değilim, alıp uzun süre sorunsuz kullanmak istiyorum valla, bütçeyi biraz yukarı çekip böyle bir sistem oluşturdum bakalım, hafta sonu vatan indirime gidince hafiften toparlamaya başlayacağım bakalım
    Ekran karti yok mu sistemde?

    SmartTab10 üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free
  • 14-10-2013, 14:17:45
    #7
    Hocam 6300 ikinci el saglayaiblirim isterseniz?
    arkadaşım almıştı Terayı kastığı için gidip 8350 aldı o yüzden boşta 6300ü var isterseniz dönüş yapın

    edit: böyle bi sistem işinizi gorur
    http://forum.donanimhaber.com/m_7880...m.htm#78809216
  • 14-10-2013, 14:19:26
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran karti yok mu sistemde?

    SmartTab10 üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free
    Ekran kartım ve ssd+sata diskim var üstad.


    trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam 6300 ikinci el saglayaiblirim isterseniz?
    arkadaşım almıştı Terayı kastığı için gidip 8350 aldı o yüzden boşta 6300ü var isterseniz dönüş yapın
    Yok üstad teşekkür ederim, amd tarafında 2.el işlemcilere pek güvenemiyorum.
  • 14-10-2013, 14:22:03
    #9
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekran kartım ve ssd+sata diskim var üstad.




    Yok üstad teşekkür ederim, amd tarafında 2.el işlemcilere pek güvenemiyorum.
    garantisi fln devam ediyor olmalı vatandan alımıştı ama siz bilirsiniz tabikide
    şunada bir göz atın derim
    http://forum.donanimhaber.com/m_7880...m.htm#78809216