Webkurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ekran karti yok mu sistemde?

SmartTab10 üzerinde Tapatalk ile gönderildi now Free
Ekran kartım ve ssd+sata diskim var üstad.


trhero adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam 6300 ikinci el saglayaiblirim isterseniz?
arkadaşım almıştı Terayı kastığı için gidip 8350 aldı o yüzden boşta 6300ü var isterseniz dönüş yapın
Yok üstad teşekkür ederim, amd tarafında 2.el işlemcilere pek güvenemiyorum.