Ram olarak bunu öneririm hocam..Hem mhz hızı yüksek hemde kingston marka ramlerdan daha performanslıdır..Normalde gskill ripjaws kırmızı olanlardan önericektim ondan kullanıyorum 1600 mhz cl9 lakin stoklarında kalmamış..Vatanda varsa onuda tercih edebilirsiniz..Ama aşağıdaki ramler 1866 mhz hızıyla biraz daha önde
http://www.teknobiyotik.com/donanim/...m2a1866c9.html