Ekran kartım ve ssd+sata diskim var üstad.
Yok üstad teşekkür ederim, amd tarafında 2.el işlemcilere pek güvenemiyorum.
garantisi fln devam ediyor olmalı vatandan alımıştı ama siz bilirsiniz tabikide
şunada bir göz atın derim
http://forum.donanimhaber.com/m_7880...m.htm#78809216