• 07-05-2020, 02:20:57
    #19
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yahu ne hesap sorması R10'a kişisel mail adresi ile üye olunamıyor. İmkansız. Kendine ait bir siteden mail adresin olmalı. Kendine ait siteden mail adresi olan kişi de hosting nedir, WordPress nedir bilir. Anlamaya çalıştığım bu.
    O eskidendi sevgili kardeşim.Artık kişisel mail adresiyle de olunabiliyor.
  • 07-05-2020, 02:22:26
    #20
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O eskidendi sevgili kardeşim.Artık kişisel mail adresiyle de olunabiliyor.
    allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...
  • 07-05-2020, 02:22:54
    #21
    bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O eskidendi sevgili kardeşim.Artık kişisel mail adresiyle de olunabiliyor.
    Bak bunu bilmiyordum. Öğrenmiş oldum
  • 07-05-2020, 02:24:19
    #22
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak bunu bilmiyordum. Öğrenmiş oldum
    buda demek oluyor ki cok ukalalık her zaman baş yarar!!!
  • 07-05-2020, 02:25:25
    #23
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...
    Böyle düşünmeyiniz.O arkadaşta size yardim etmek için burada..Forum akışı hızlı olduğundan ve kurallar bazen değiştiğinden herkeds takip edemiyor.Aslında önceden öyleydi.O yüzden arkadaş şaşırdı.Size yardimci olmak isteyen diğer arkadaşlarla irtibata geçip destek alabilirsiniz.
  • 07-05-2020, 02:25:56
    #24
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...
    Sana ukalalık falan yapan yok. Burası webmaster forumu. Yardım istediğin konu da 15 yaşındaki çocuğun yapacağı konu. Ha bilmemek ayıp değil tabiki. Öğrenmek isteyebilirsin. 2 ay öncesine kadar kişisel mail adresleri ile üye olunamıyordu. En son 2 ay önce davetiye yolladım birine, kişisel maili ile olamadı. Demek ki yeni değişmiş.

    Ne bilelim birinin üyeliğini çalmadığını? Burada on binlerce lira ticaret çeviriyoruz ayda. Yeni değişmiş kişisel mail olayı bilmiyordum bende öğrendim. Sana da güzel bir üslupla sordum. Diğer arkadaşta açıkladı. Neyse uzatmayalım. Sana kolay gelsin. İyi çalışmalar.



    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buda demek oluyor ki cok ukalalık her zaman baş yarar!!!
    Hala boş konuşuyorsun. Üslubumu bozmayacağım sana karşı. Ama zorlama...
  • 07-05-2020, 02:27:43
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    masum bu arada siteye giriyor biri hostinge bağlamış, altyapıyı kurmuş helal olsun
  • 07-05-2020, 02:31:45
    #26
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    masum bu arada siteye giriyor biri hostinge bağlamış, altyapıyı kurmuş helal olsun
    ben yaptım hocam



    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sana ukalalık falan yapan yok. Burası webmaster forumu. Yardım istediğin konu da 15 yaşındaki çocuğun yapacağı konu. Ha bilmemek ayıp değil tabiki. Öğrenmek isteyebilirsin. 2 ay öncesine kadar kişisel mail adresleri ile üye olunamıyordu. En son 2 ay önce davetiye yolladım birine, kişisel maili ile olamadı. Demek ki yeni değişmiş.

    Ne bilelim birinin üyeliğini çalmadığını? Burada on binlerce lira ticaret çeviriyoruz ayda. Yeni değişmiş kişisel mail olayı bilmiyordum bende öğrendim. Sana da güzel bir üslupla sordum. Diğer arkadaşta açıkladı. Neyse uzatmayalım. Sana kolay gelsin. İyi çalışmalar.





    Hala boş konuşuyorsun. Üslubumu bozmayacağım sana karşı. Ama zorlama...
    hocam boz yada bozma o cok önemli değpil cunku herkes kendıne yakısanı yapar lutfen yazdıklarınızı bır gozden gecirin ne demek istediğimi anlarsınız.SANSINI ZORLAMA DEMEK TEHDİTTİR.BİLGİNE!!!



    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana ukalalık falan yapan yok. Burası webmaster forumu. Yardım istediğin konu da 15 yaşındaki çocuğun yapacağı konu. Ha bilmemek ayıp değil tabiki. öğrenmek isteyebilirsin. 2 ay öncesine kadar kişisel mail adresleri ile üye olunamıyordu. En son 2 ay önce davetiye yolladım birine, kişisel maili ile olamadı. Demek ki yeni değişmiş.

    Ne bilelim birinin üyeliğini çalmadığını? Burada on binlerce lira ticaret çeviriyoruz ayda. Yeni değişmiş kişisel mail olayı bilmiyordum bende öğrendim. Sana da güzel bir üslupla sordum. Diğer arkadaşta açıkladı. Neyse uzatmayalım. Sana kolay gelsin. Iyi çalışmalar.





    hala boş konuşuyorsun. üslubumu bozmayacağım sana karşı. Ama zorlama...
    bir cik git lutfen konumdan konustukca daha da batiyorsun cunku...daha fazla size cevap vermeyecem...
  • 07-05-2020, 02:40:16
    #27
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yaptım hocam
    hayırlı olsun hocam şimdiden bol hitler, bol kazançlar dilerim iyi forumlar