ykbweb adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şimdi ben ne yapacağım
32
●617
- 07-05-2020, 02:22:26allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 02:22:54Bak bunu bilmiyordum. Öğrenmiş oldumbozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 02:24:19buda demek oluyor ki cok ukalalık her zaman baş yarar!!!ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 02:25:25Böyle düşünmeyiniz.O arkadaşta size yardim etmek için burada..Forum akışı hızlı olduğundan ve kurallar bazen değiştiğinden herkeds takip edemiyor.Aslında önceden öyleydi.O yüzden arkadaş şaşırdı.Size yardimci olmak isteyen diğer arkadaşlarla irtibata geçip destek alabilirsiniz.aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2020, 02:25:56Sana ukalalık falan yapan yok. Burası webmaster forumu. Yardım istediğin konu da 15 yaşındaki çocuğun yapacağı konu. Ha bilmemek ayıp değil tabiki. Öğrenmek isteyebilirsin. 2 ay öncesine kadar kişisel mail adresleri ile üye olunamıyordu. En son 2 ay önce davetiye yolladım birine, kişisel maili ile olamadı. Demek ki yeni değişmiş.aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bilelim birinin üyeliğini çalmadığını? Burada on binlerce lira ticaret çeviriyoruz ayda. Yeni değişmiş kişisel mail olayı bilmiyordum bende öğrendim. Sana da güzel bir üslupla sordum. Diğer arkadaşta açıkladı. Neyse uzatmayalım. Sana kolay gelsin. İyi çalışmalar.
Hala boş konuşuyorsun. Üslubumu bozmayacağım sana karşı. Ama zorlama...aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-05-2020, 02:31:45ben yaptım hocamhibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hocam boz yada bozma o cok önemli değpil cunku herkes kendıne yakısanı yapar lutfen yazdıklarınızı bır gozden gecirin ne demek istediğimi anlarsınız.SANSINI ZORLAMA DEMEK TEHDİTTİR.BİLGİNE!!!ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir cik git lutfen konumdan konustukca daha da batiyorsun cunku...daha fazla size cevap vermeyecem...ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 07-05-2020, 02:40:16hayırlı olsun hocam şimdiden bol hitler, bol kazançlar dilerimaitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyi forumlar
R10'a kişisel mail adresi ile üye olunamıyor. İmkansız. Kendine ait bir siteden mail adresin olmalı. Kendine ait siteden mail adresi olan kişi de hosting nedir, WordPress nedir bilir. Anlamaya çalıştığım bu.