aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...
Böyle düşünmeyiniz.O arkadaşta size yardim etmek için burada..Forum akışı hızlı olduğundan ve kurallar bazen değiştiğinden herkeds takip edemiyor.Aslında önceden öyleydi.O yüzden arkadaş şaşırdı.Size yardimci olmak isteyen diğer arkadaşlarla irtibata geçip destek alabilirsiniz.