bozkaplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O eskidendi sevgili kardeşim.Artık kişisel mail adresiyle de olunabiliyor.
allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...