Konu
Şimdi ben ne yapacağım
07-05-2020, 02:22:26
#20
aitsizbiri
bozkaplan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
O eskidendi sevgili kardeşim.Artık kişisel mail adresiyle de olunabiliyor.
allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...