• 07-05-2020, 02:42:15
    #28
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun hocam şimdiden bol hitler, bol kazançlar dilerim iyi forumlar
    tesekkurler hocam saygılar...
  • 07-05-2020, 02:44:36
    #29
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben yaptım hocam





    hocam boz yada bozma o cok önemli değpil cunku herkes kendıne yakısanı yapar lutfen yazdıklarınızı bır gozden gecirin ne demek istediğimi anlarsınız.SANSINI ZORLAMA DEMEK TEHDİTTİR.BİLGİNE!!!
    Dostum ben kimseyi tehdit etmem. Ukala mukala diyorsun. Hayırdır sen kimsin? Şimdi ben de sana cevap veririm senin üslubunca ama bende o üslup sende durduğu gibi şık durmaz. Beyefendi adamım ben. Ama yine de zorlama o çizgiden çıkmayayım.

    Bak sana normal bir insanın anlayacağı şekilde anlatıuyorum. Hala anlamıyorsan inan sorun var sende.

    1) En az 2 ay öncesine kadar, bir siteye ait olmayan mail adresin olmadan foruma üye olunamıyordu. Zira 2 ay önce ben davetiye yolladım bir arkadaşıma ve kişisel adresi ile olamadı. Bu kural yeni değişmiş ve benim haberim yok. Emin ol forumun yarısından fazlası da bilmiyordur.
    2) Kişisel mail adresi ile üye olmanın zorunlu HALA olduğunu zannettiğimden, "bir sitesi olup da kişisel maili olan adam nasıl hosting nedir bilmez?" diye sordum kendi kendime. Şüphe duydum.
    3) Şüphe duymakta haklıyım çünkü forumda yenisin ve tanımıyorsun. Bu forumda her gün onlarca dol-and-ıcılık konusu açılıyor. Hele bir Seyyit Çağlı diye adam var, milletin üyeliklerini çalarak ya da o üyeymiş gibi davranarak neler yapıyor neler. Biraz okusan forumda adamın şikayet konularını aklın durur.
    4) Forumda sadece benim aylık ticaret hacmim 10k Lira'nın üzerinde. Ki ben küçük bir esnafım. Aylık 20k, 30k, 50k işlem yapan adamlar var.
    5) Şüphem doğrultusunda ama seni incitmeden sordum. "Dostum sitene ait mail adresinden üye oldun da hosting nedir nasıl bilmezsin?" diye
    6) Sen kişisel mail dediğinde, ben de dedim ki "bu imkansız"
    7) Sonra yukarıdaki arkadaşımız lisan-ı münasiple "o eskidendi artık oluyor" dedi.
    8) Ben de "bilmiyordum öğrendim" dedim.
    9) Ardından da tam sana "host sağlayayım ücretsiz olarak, siteni kurarım" yazacaktım ki "yok ukala mukala" edepsiz edepsiz laflar...

    Neyse sonuç itibarı ile beni anladığını umuyorum. Sana kolay gelsin. Umarım ki forum sana bir şeyler katar. İyi çalışmalar.
  • 07-05-2020, 02:59:42
    #30
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum ben kimseyi tehdit etmem. Ukala mukala diyorsun. Hayırdır sen kimsin? Şimdi ben de sana cevap veririm senin üslubunca ama bende o üslup sende durduğu gibi şık durmaz. Beyefendi adamım ben. Ama yine de zorlama o çizgiden çıkmayayım.

    Bak sana normal bir insanın anlayacağı şekilde anlatıuyorum. Hala anlamıyorsan inan sorun var sende.

    1) En az 2 ay öncesine kadar, bir siteye ait olmayan mail adresin olmadan foruma üye olunamıyordu. Zira 2 ay önce ben davetiye yolladım bir arkadaşıma ve kişisel adresi ile olamadı. Bu kural yeni değişmiş ve benim haberim yok. Emin ol forumun yarısından fazlası da bilmiyordur.
    2) Kişisel mail adresi ile üye olmanın zorunlu HALA olduğunu zannettiğimden, "bir sitesi olup da kişisel maili olan adam nasıl hosting nedir bilmez?" diye sordum kendi kendime. Şüphe duydum.
    3) Şüphe duymakta haklıyım çünkü forumda yenisin ve tanımıyorsun. Bu forumda her gün onlarca dol-and-ıcılık konusu açılıyor. Hele bir Seyyit Çağlı diye adam var, milletin üyeliklerini çalarak ya da o üyeymiş gibi davranarak neler yapıyor neler. Biraz okusan forumda adamın şikayet konularını aklın durur.
    4) Forumda sadece benim aylık ticaret hacmim 10k Lira'nın üzerinde. Ki ben küçük bir esnafım. Aylık 20k, 30k, 50k işlem yapan adamlar var.
    5) Şüphem doğrultusunda ama seni incitmeden sordum. "Dostum sitene ait mail adresinden üye oldun da hosting nedir nasıl bilmezsin?" diye
    6) Sen kişisel mail dediğinde, ben de dedim ki "bu imkansız"
    7) Sonra yukarıdaki arkadaşımız lisan-ı münasiple "o eskidendi artık oluyor" dedi.
    8) Ben de "bilmiyordum öğrendim" dedim.
    9) Ardından da tam sana "host sağlayayım ücretsiz olarak, siteni kurarım" yazacaktım ki "yok ukala mukala" edepsiz edepsiz laflar...

    Neyse sonuç itibarı ile beni anladığını umuyorum. Sana kolay gelsin. Umarım ki forum sana bir şeyler katar. İyi çalışmalar.
    Hocam ben bu forumda yeni biriyim yeni olduğum halde uc ticaret yaptım sorunsuz dorduncusunude yaptım bekliyorum.Ben kendi halinde bir adamım hostın domain nedir biliyorum tabiki ama nir site nasıl kurulur vs hiç bilgim yok.Bu alan adınıda tamamen kişisel kullanımım için aldım.Sizin gibi bilgili insanlara güvenerekte sordum ve ben 33 yasında evli barklı adamım allaha gelirini daha da cok etsin.sizlere sordum cunku sizler deneyimli insanlarsınız ve bana yardımcı olacagınızı dusundum.Kullandığınız ifadeyi hen kucumseyici olarak algıladığım için böyle bir tepki verdim.Sonuç itibsriyle bizler yetişkin insanlarız varsa bir kusurum affola...saygılar
  • 07-05-2020, 03:06:49
    #31
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben bu forumda yeni biriyim yeni olduğum halde uc ticaret yaptım sorunsuz dorduncusunude yaptım bekliyorum.Ben kendi halinde bir adamım hostın domain nedir biliyorum tabiki ama nir site nasıl kurulur vs hiç bilgim yok.Bu alan adınıda tamamen kişisel kullanımım için aldım.Sizin gibi bilgili insanlara güvenerekte sordum ve ben 33 yasında evli barklı adamım allaha gelirini daha da cok etsin.sizlere sordum cunku sizler deneyimli insanlarsınız ve bana yardımcı olacagınızı dusundum.Kullandığınız ifadeyi hen kucumseyici olarak algıladığım için böyle bir tepki verdim.Sonuç itibsriyle bizler yetişkin insanlarız varsa bir kusurum affola...saygılar
    Sevgili dostum, bende 35 yaşında, tanrı bağışlarsa 3 kız çocuğu olan bir adamım. Benim amacım senle dalga geçmek falan değil. Sadece şaşırdım ve incitmeden sormak istedim. Çünkü değişen kuralı bilmiyordum. Bilmediğin her şeyi sorabilirsin forumda. Neticede bilgi paylaşıyoruz burada. Şüphelendim ve sordum. Sinir yapmana gerek yok yani.

    Olumlu ticarete gelince. Bak aşağıdaki adam 1054 olumlu ticaret üzerine onlarca kişiyi çarptı gitti forumdan

    https://www.r10.net/members/8184-hun.html

    Bak bu adam 29 ticaretin üzerine bir sürü adamı çarptı gitti forumdan

    https://www.r10.net/members/36205-fikraz.html

    O sebeple senin 3 ticaretini bırak, benim 78 ticaretim bile ölçü değil

    Şüphe bizi koruyan tek şeydir. Öyle arkadaşlar var ki bu forumda (gerçekten sağ olsunlar) dedektif gibi çalışıp multi üyelikleri, dol-an-dırıcıları buluyorlar. Sayelerinde dol-an-dırılmaktan kurtuluyoruz. O sebeple şüphe duymakta haklıyız.

    Kısacası derdim seni üzmek, kırmak aşağılamak değildi. Asla öyle bir şey söz konusu olmaz. Değişen kuralı bilmediğimden şaşırdım. Arkadaş söyleince öğrendim.

    Neyse uzatmayalım. İyi forumlar sana. Hayırlı olsun siten.
  • 07-05-2020, 03:12:19
    #32
    ykbweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sevgili dostum, bende 35 yaşında, tanrı bağışlarsa 3 kız çocuğu olan bir adamım. Benim amacım senle dalga geçmek falan değil. Sadece şaşırdım ve incitmeden sormak istedim. Çünkü değişen kuralı bilmiyordum. Bilmediğin her şeyi sorabilirsin forumda. Neticede bilgi paylaşıyoruz burada. Şüphelendim ve sordum. Sinir yapmana gerek yok yani.

    Olumlu ticarete gelince. Bak aşağıdaki adam 1054 olumlu ticaret üzerine onlarca kişiyi çarptı gitti forumdan

    https://www.r10.net/members/8184-hun.html

    Bak bu adam 29 ticaretin üzerine bir sürü adamı çarptı gitti forumdan

    https://www.r10.net/members/36205-fikraz.html

    O sebeple senin 3 ticaretini bırak, benim 78 ticaretim bile ölçü değil

    Şüphe bizi koruyan tek şeydir. Öyle arkadaşlar var ki bu forumda (gerçekten sağ olsunlar) dedektif gibi çalışıp multi üyelikleri, dol-an-dırıcıları buluyorlar. Sayelerinde dol-an-dırılmaktan kurtuluyoruz. O sebeple şüphe duymakta haklıyız.

    Kısacası derdim seni üzmek, kırmak aşağılamak değildi. Asla öyle bir şey söz konusu olmaz. Değişen kuralı bilmediğimden şaşırdım. Arkadaş söyleince öğrendim.

    Neyse uzatmayalım. İyi forumlar sana. Hayırlı olsun siten.
    Anlıyorum hocam yeni oldugum için bu konualara hakim değilim.Ama yinede kusura bakmayın.sizi kırdıysam yada uzduysem...saygılar
  • 07-05-2020, 03:14:49
    #33
    aitsizbiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlıyorum hocam yeni oldugum için bu konualara hakim değilim.Ama yinede kusura bakmayın.sizi kırdıysam yada uzduysem...saygılar
    Estağfurullah. İyi forumlar.