allah razı olsun hayatımda en nefretım ettıgım ınsan tığı uklalık yapanlardır.burda bır ınsanyardım ıstıyor biri kalkıp ukalalık yapıyor...
Sana ukalalık falan yapan yok. Burası webmaster forumu. Yardım istediğin konu da 15 yaşındaki çocuğun yapacağı konu. Ha bilmemek ayıp değil tabiki. Öğrenmek isteyebilirsin. 2 ay öncesine kadar kişisel mail adresleri ile üye olunamıyordu. En son 2 ay önce davetiye yolladım birine, kişisel maili ile olamadı. Demek ki yeni değişmiş.
Ne bilelim birinin üyeliğini çalmadığını? Burada on binlerce lira ticaret çeviriyoruz ayda. Yeni değişmiş kişisel mail olayı bilmiyordum bende öğrendim. Sana da güzel bir üslupla sordum. Diğer arkadaşta açıkladı. Neyse uzatmayalım. Sana kolay gelsin. İyi çalışmalar.
buda demek oluyor ki cok ukalalık her zaman baş yarar!!!
Hala boş konuşuyorsun. Üslubumu bozmayacağım sana karşı. Ama zorlama...