• 22-12-2012, 20:08:44
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar elinde boşta köşede duran 1-2 ayı kalan kötü domainniz varmı varsa kendi yaptıgım html tasarımlarını denemek amaçlı kullanmak için istiyorum Konu eğer yasak ise mesaj atarsa biri hemen editler bildiririm
  • 22-12-2012, 20:10:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vereyim hocam neselihayat.net ya da aforizman.com süreleri var daha. hangisi uygunsa ücretsiz isimtescil hesabınıza transfer edeyim.
  • 22-12-2012, 20:12:46
    #3
    Üyeliği durduruldu
    godaddyde 10 a yakın 3-4 gün önce index silinmesine uğrayan kaliteli ***** domainlervar lazımsa vereyim hemen
  • 22-12-2012, 20:37:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sagdan soldan domain toplamak için açmadım 1 yada 2 tane olsa yeter daha sonra adımız çıkmasın bedavaya alıp satıyor felan diye

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:37:52 -->-> Daha önceki mesaj 20:16:37 --

    pm attım daha arayış içindeyim bu gece olursa çok çok iyi olur
  • 22-12-2012, 23:02:36
    #5
    Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?

    Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.
  • 22-12-2012, 23:05:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?

    Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.
    Hocam sen neden asabisin merakımı affet ama ne zaman bir konuya yazsan eleştirmeden yapamıyorsun gerçekten eleştirilerde de yoksun anlamıyorum seni r10 sana ihtiyacı var ama insanların kalbini kırmadan yaz dost tavsiyesi bu konu için değil yazım genel olarak
  • 22-12-2012, 23:06:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    www.yoncu.com bu site tk uzantılı domaını ucretsız verıyor + 1 aylık hostunu karsılıyor anında aktıf durumda deneyın ıstersenız
  • 22-12-2012, 23:08:48
    #8
    yaramazkedicik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?

    Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.
    Belki arkadaşın 1$'a domain almak için kredi kartı yoktur ve domaine ihtiyacın olma sebebi yaptığı html tasarımları daha kolay bir şekilde arkadaşlarıyla paylaşmak olabilir. Konu sahibi arkadaş, benimde elimde bir kaç domain olması gerekiyor süreleri 2013 nisada bitiyor sanırsam
  • 22-12-2012, 23:29:54
    #9
    @Adsense,

    Asabi değilim, hitabetlerimi öyle algılıyorsanız sizin hoş görünüz. Benim anlatamadığım ya da sizlerin anlamadığı durum şudur;

    Bu arkadaş ya da her hangi bir kişi bir amaç uğruna çalışmak istiyorsa elini de cebine atmasını bilmelidir. Ekmek yemek istiyorsan, önce ekmek yedireceksin. Hayatın gerçeği budur. Senden domain'i alayım, ondan hosting'i alayım. E ne yapacaksın? HTML tasarım yapıyorum da onlara bakacam. Hayat bu kadar beleş değil.

    Her gün 1$ kampanyası düzenleniyor. 1$ 'ına kıyıp da ihtiyacını gidemiyorsa bir insan yapmasın zaten bir iş.

    Bugün buradaki insanlar domain ticareti yapıyor. Gidiyor 1$ veriyor gidiyor 16 TL veriyor ama domain'i alıyor. O insanlar burada o domain'i 1 TL'den satışa çıkarttığında çoğu zaman müşterisi bile çıkmıyor. Veya bu arkadaş gibi nice insan "beleşe 3 TL'ye 5 TL'ye domain arıyorum" diye ilan açtı. Sonuç ne oldu? 10'larca insan başlık altına yazdı, özel mesaj attı 3 TL'ye domain satmak için. Alıcı ne yaptı? Daha ilk mesajında "ne olursa olsun 3 TL'ye domain arıyorum" diyen adam, domain beğenmez oldu.

    Bu örnekten de şunu anlamanız lazım; malınızla, paranızla rezil olma durumu budur. Biti kanlanma deyimi budur.

    Buyrun arkadaşın ilanı. Arkadaşa gidip sorsan bana hayrına 100 post at desen, atar mı sence?

    Benim konuşmalarım gerçekler üzerinedir. Hayat o kadar beleş değil. Konuşmalarımdan alınıyorsanız yapacak bir şeyim yok. Bir tarafta ticaret yapıyorken, öte tarafa gelip hayrına iş isteyemezsiniz.

    @Alifurkan,

    Arkadaşın kredi kartı yoksa 3 TL'ye 5 TL'ye onun adına alacak birilerini rahatlıkla bulur. HTML tasarımlarını arkadaşları ile paylaşmak istiyorsa beleşe paylaşım siteleri var oradan paylaşabilir.

    Buyrun siz de arkadaşın ilanına gidin ve beleşe hizmet isteyin, verecek mi bakalım.

    Ekmek yemek istiyorsanız, önce ekmek yedireceksiniz arkadaşlar. Yedirmeden yiyemezsiniz. Ekmeği ısırıp, geviş getirirken bile bilmem kaç tane kasınız çalışıyor. Bu kadar beleşçiliği desteklemeyin. 1 TL'den forumda domain satıyorlar, 1 TL'si de mi yok arkadaşın? Gidin domain satış bölümüne bakın. 1 TL'ye bi dünya domain var.