Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?
Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.
Hocam sen neden asabisin merakımı affet ama ne zaman bir konuya yazsan eleştirmeden yapamıyorsun gerçekten eleştirilerde de yoksun anlamıyorum seni r10 sana ihtiyacı var ama insanların kalbini kırmadan yaz dost tavsiyesi bu konu için değil yazım genel olarak