Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?

Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.