Yaptığınız html tasarımları denemek için domain'e mi ihtiyacınız var? index dosyasına çift tıklayınca zaten explorer'da açmıyor mu sayfaları ve orada ilgili tasarımları göremiyor musunuz?
Onca kampanya var gidip 1$ 'a ihtiyacınızı gidermek gibi bir durumu düşünmüyorsunuz burada başkalarından domain istiyorsunuz.
Belki arkadaşın 1$'a domain almak için kredi kartı yoktur ve domaine ihtiyacın olma sebebi yaptığı html tasarımları daha kolay bir şekilde arkadaşlarıyla paylaşmak olabilir. Konu sahibi arkadaş, benimde elimde bir kaç domain olması gerekiyor süreleri 2013 nisada bitiyor sanırsam