• 10-12-2012, 14:10:44
    #10
    JeSuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zamanında sölemıstım o atan tutan bi arkadas vardı nerelerde
    atıp tutan arkadaş gelmiş bak üst mesaja cevap verebilirsin.
  • 10-12-2012, 17:21:39
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    asmodeus@ arkadaşım geçen konunda çok güzel anlatmıştın.O günden beri isimtescille filan çalışmıyorum.Verdiğin bilgi çok önemli bir bilgiydi ama anlamamak isteyenide salla gitsin.



    Bu arada kayıt ücretleri tahmini ne kadar olur.Ön kayıt yaptıranlar için bu web ve diğer uzantılar
  • 10-12-2012, 19:57:34
    #12
    Benim tahminim .co'lar gibi en fazla 29 dolar olacağı. Ama bazı yerlerde normal net org fiyatlarında olması planlanıyor diye okumuştum. Ama en kötüyü düşünmek lazım her zaman....
  • 23-01-2013, 16:25:47
    #13
    pre-reg yaptıgım keywords domainler var ingilizce ve turkce . ama hala acabalardayım reg' etmek mantıklımıdır gelecek goruyormusunuz .web uzantısında yada diger uzantılarda
  • 23-01-2013, 16:33:45
    #14
    asmodeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar, yarım aklınızla benim dediklerimi başka tarafınızdan anlayıp, o atan tutan nerede diye tabirlerde bulunamazsınız. Siz benim yazdıklarımı anladınız mı? Bunlar registry... registryler domain kayıtlarının tutulduğu yerdir. bunun açıklamasını bin kere yaptık. Arkadaş kafa almayınca almıyor işte...Bu firmaların birinden pre-register yapın, ondan sonra sizinle konuşalım..Bu firmalar halka domain satmaz. Firmalar gelir registrar olarak sizin adınıza kayıt yapar.. Bu firmaların .webleri aldığını ben forumda bin kere yazdım.. İşinize geleni okuyorsunuz değil mi?

    Ulan sanki milleti dolandırdım!!!!!!!
    Ne bu sinir?
  • 25-01-2013, 18:57:39
    #15
    emreyurtseven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pre-reg yaptıgım keywords domainler var ingilizce ve turkce . ama hala acabalardayım reg' etmek mantıklımıdır gelecek goruyormusunuz .web uzantısında yada diger uzantılarda
    Ben de merak ediyorum bu sorunun cevabını..

    Konuyu güncelleyeyim
  • 25-01-2013, 20:18:56
    #16
    Valla 200 kadar pre-regimi yaptım, sonra bu projeyi proje olarak sunup %30unu güvenilir bir dosta sattım. (Rakamı soylemeyeceğim ama öyle 300 500 TL falan değil.) Şimdi halen %70i bana ait olmak üzere bekliyorum, çıkınca tamamını ortağımla %30 - %70 oranında reg bedellerini ödeyerek alacağım. Ondan sonra tanesini minimum 200-250 dolardan maksimum gidebildiği rakama kadar satmaya çalışacağım.

    Asmodeus var ya hani şu 'atan tutan' arkadaş, bana vizyonu ve paylaştığı bilgi ile daha şimdiden gayet iyi bir para kazandırdı, bundan sonra ne kazanırsam işin kaymağı olacak.
  • 25-01-2013, 21:53:54
    #17
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne bu sinir?
    Ne bu sinir mi? Millete nasıl pre-reg yaptığımı anlattım. Daha kimsenin haberi yokken, insanlara “istiyorsanız buyrun siz de pre-reg'leyin” dedim. Ayrıca bu işlem tamamen bedava ve götürüsü olan bir işlem değildi. Üstüne üstlük yaptığım bu paylaşımdan herhangi bir gelir de elde etmediğim halde, sadece ve sadece bildiğim bir şeyi forumda insanlarla paylaştığım halde, bazı haddini bilmezler sanki dolandırıcılık yapmışım gibi, "nerede o arkadaş" sesi soluğu çıkmıyor gibisinden ithamlarda bulunuyor. Yahu, benim yüzümün kızaracağı bir şey mi yaptım ki, bir yere kaçayım. Milletin parasını mı cukkaladım. Adam mı dolandırdım. Bundan sonra .web ile ilgili arkamdan atıp tutanlara buradan duyuruyorum. Haddinizi bilin, yoksa ben bildiririm! Yaptığım paylaşımı beğenirsin beğenmezsin, o kendi kişisel tercihindir. Ama bana .web üzerinden bundan sonra kimse dil uzatmasın. İsteyen reg eder istemeyen etmez, bu kadar basit. Herkesin kendi aklı var, kafası çalışıyor, herkes kendisinden mesuldür. Hakkımda yersiz ithamlarda bulunmasın kimse...
  • 25-01-2013, 22:08:16
    #18
    Pre-reg listeleri tekrar halkın huzuruna sunulsa arkadaşlar.. =)