SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne bu sinir?
Ne bu sinir mi? Millete nasıl pre-reg yaptığımı anlattım. Daha kimsenin haberi yokken, insanlara “istiyorsanız buyrun siz de pre-reg'leyin” dedim. Ayrıca bu işlem tamamen bedava ve götürüsü olan bir işlem değildi. Üstüne üstlük yaptığım bu paylaşımdan herhangi bir gelir de elde etmediğim halde, sadece ve sadece bildiğim bir şeyi forumda insanlarla paylaştığım halde, bazı haddini bilmezler sanki dolandırıcılık yapmışım gibi, "nerede o arkadaş" sesi soluğu çıkmıyor gibisinden ithamlarda bulunuyor. Yahu, benim yüzümün kızaracağı bir şey mi yaptım ki, bir yere kaçayım. Milletin parasını mı cukkaladım. Adam mı dolandırdım. Bundan sonra .web ile ilgili arkamdan atıp tutanlara buradan duyuruyorum. Haddinizi bilin, yoksa ben bildiririm! Yaptığım paylaşımı beğenirsin beğenmezsin, o kendi kişisel tercihindir. Ama bana .web üzerinden bundan sonra kimse dil uzatmasın. İsteyen reg eder istemeyen etmez, bu kadar basit. Herkesin kendi aklı var, kafası çalışıyor, herkes kendisinden mesuldür. Hakkımda yersiz ithamlarda bulunmasın kimse...