Valla 200 kadar pre-regimi yaptım, sonra bu projeyi proje olarak sunup %30unu güvenilir bir dosta sattım. (Rakamı soylemeyeceğim ama öyle 300 500 TL falan değil.) Şimdi halen %70i bana ait olmak üzere bekliyorum, çıkınca tamamını ortağımla %30 - %70 oranında reg bedellerini ödeyerek alacağım. Ondan sonra tanesini minimum 200-250 dolardan maksimum gidebildiği rakama kadar satmaya çalışacağım.
Asmodeus var ya hani şu 'atan tutan' arkadaş, bana vizyonu ve paylaştığı bilgi ile daha şimdiden gayet iyi bir para kazandırdı, bundan sonra ne kazanırsam işin kaymağı olacak.