Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
asmodeus@ arkadaşım geçen konunda çok güzel anlatmıştın.O günden beri isimtescille filan çalışmıyorum.Verdiğin bilgi çok önemli bir bilgiydi ama anlamamak isteyenide salla gitsin.
Bu arada kayıt ücretleri tahmini ne kadar olur.Ön kayıt yaptıranlar için bu web ve diğer uzantılar