.web domainler ne oldu?
25
●2.409
- 25-01-2013, 22:39:22Boşver, kimileri gereksiz yere artistlik yapıyor, ortam bozuyorHeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onlarla uğraşmaktansa "he" de geç. Zamanı gelince herkes kendi yolunda ilerler. İnsanları lüzumundan fazla muhatap alınca kıymet düşüyor.
- 25-01-2013, 22:39:26Bence zararı yok ama paylaşmak istememenize de saygı duyarım..Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-01-2013, 00:41:44Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bu benim listem. içinde 4-5 dilden daha sırf translate kullanarak ayırttıklarım da var. tabi günü gelince çok elemeler yapılır. şimdi sadece isteyenlerin incelemesi için yoruma açıyorum...
- 26-01-2013, 15:18:28Önemli olan pre-reg yapılan firmanın verilen siparişleri almayı becerebilmesi. Bence hiçbir sakıncası yok..konurhanhoca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-01-2013, 14:13:50uniteddomains, başka firmalarda var tabi..Kaplan43 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle