HeRoS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pre-reg listeleri tekrar halkın huzuruna sunulsa arkadaşlar.. =)
Boşver, kimileri gereksiz yere artistlik yapıyor, ortam bozuyor Onlarla uğraşmaktansa "he" de geç. Zamanı gelince herkes kendi yolunda ilerler. İnsanları lüzumundan fazla muhatap alınca kıymet düşüyor.