Sporweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence şimdi paylaşma zamanı değil, kulağımızın üzerine yatıp bekleme zamanı..
Bence zararı yok ama paylaşmak istememenize de saygı duyarım..