• 05-12-2012, 01:18:26
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her üyelik için 1 kayıtla sınırlandırılmış

    "reg050ek" kupon kodu ile alınabilir.

    Diğer fırsatlar ve kendi fırsatınızı eklemek için seo fırsatları sitesini ziyaret edebilirsiniz.
    .
  • 05-12-2012, 01:19:27
    #2
    Üyeliği durduruldu
    ayrı üyeliklerle alsak , hepsini 1 üyelikte toplasak sorun olurmu?
  • 05-12-2012, 01:21:34
    #3
    görmeyenler bilmeyenler için,

    http://www.domainabi.com/blog/dikkat-register-com/
  • 05-12-2012, 01:29:13
    #4
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görmeyenler bilmeyenler için,

    http://www.domainabi.com/blog/dikkat-register-com/
    Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
    .
  • 05-12-2012, 01:31:16
    #5
    @bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
  • 05-12-2012, 01:32:50
    #6
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
    .
    Aman tanrım, ortam kızışıyor Onu yazan kendisi dostum
  • 05-12-2012, 01:34:51
    #7
    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
    Üstadım, haklısın... kesinlikle katılıyorum... Ama siz ne demişsiniz; "uzatma fiyatından".... bu kısmına tamam... ama bahsini ettiğiniz linkteki yazının içeriği saçma sapan... Bir düşünsenize; 1$ a domain almaya giden insana, hangi ALLAHın kulu 10-20-80-90$ kitleyebilirki.... ki kaldıki, promosyon kodunun ne olduğunu bilmeyin HİÇKİMSE, ne cesaret edipte bilmediği bir yerden domain alabilir, ne de promosyon kodunun ne olduğunu biliyordur zaten....
    .
    webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aman tanrım, ortam kızışıyor Onu yazan kendisi dostum
    hadi yaa... şimdi öpüldük işte ... sürçü lisan ettiysem affola... ama sözümün arkasındayım.
  • 05-12-2012, 01:39:51
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Uzatacağına transfer edersin
  • 05-12-2012, 01:40:13
    #9
    Üyeliği durduruldu
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görmeyenler bilmeyenler için,

    http://www.domainabi.com/blog/dikkat-register-com/
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
    .
    Saçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman.

    AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
    Saçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman. Sana da aynı şekilde saçmalık diyorum. Domaini transfer et arkadaşım düşürmeyeceksen olsun bitsin ?