Her üyelik için 1 kayıtla sınırlandırılmış
"reg050ek" kupon kodu ile alınabilir.
Diğer fırsatlar ve kendi fırsatınızı eklemek için seo fırsatları sitesini ziyaret edebilirsiniz.
.
Register.com: com net org biz info = 0,5$
19
●1.537
- 05-12-2012, 01:21:34
- 05-12-2012, 01:29:13Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
. - 05-12-2012, 01:31:16@bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
- 05-12-2012, 01:32:50
- 05-12-2012, 01:34:51Üstadım, haklısın... kesinlikle katılıyorum... Ama siz ne demişsiniz; "uzatma fiyatından".... bu kısmına tamam... ama bahsini ettiğiniz linkteki yazının içeriği saçma sapan... Bir düşünsenize; 1$ a domain almaya giden insana, hangi ALLAHın kulu 10-20-80-90$ kitleyebilirki.... ki kaldıki, promosyon kodunun ne olduğunu bilmeyin HİÇKİMSE, ne cesaret edipte bilmediği bir yerden domain alabilir, ne de promosyon kodunun ne olduğunu biliyordur zaten....AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
hadi yaa...webdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdi öpüldük işte
... sürçü lisan ettiysem affola... ama sözümün arkasındayım.
- 05-12-2012, 01:40:13Üyeliği durdurulduSyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSaçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman.Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman. Sana da aynı şekilde saçmalık diyorum. Domaini transfer et arkadaşım düşürmeyeceksen olsun bitsin ?AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu yazan kendisi dostum
şimdi öpüldük işte
... sürçü lisan ettiysem affola... ama sözümün arkasındayım.