• 05-12-2012, 07:11:01
    #10
    eşeklik bizde tabi insanları ne diye uyarıyorsun di mi ?
    1 dolara domain alacakken birden ödeyecegi tutar yükselmesin diye çabalamak niye..


    Dediğin doğru promosyon kodu veren firmalar aradan bi ton şey satmaya çalışır ama hiç biri sokmaya çalışmaz.

    Mesela godaddy en uyuz oldugum firmadır bi domain alacaksın 50 tane şey sorar bunu da almak ister misn diye ama register sana sormadan herşeyi sepetine atar senin sepetten çıkarman gerekir çıkarmazsan geçmiş olsun..

    Geçen sene 1dolara domain alacagım diye girip yazıda bahsettiğim gibi en son 10 dolarlık kazığı yiyen bi çok adam vardı çünkü en son ödeyecegin meblağı göstermeden ödeme alıyor site sen bakkala gidip 5tane urun aldığında bakkal sana 10 lira ödeyeceksin mi der yoksa sen kartını yaa paranı ver ben tahsil ederim mi ?

    ömrümde hiç bi firmada görmedim ödeme sayfasında ödeme yaparken tutarı gizlemeyi bir tek burası var..


    Mesela sen bimezsin bi yazı yazmamış olabilirim bu konuda register da transfer kodu istersin 5-6gun sonra gelzlr o da yollarlarsa ama canlı dstekten baglanırsan hemen alabillirsin.



    Neyse herkese saygımız var siz de lütfedip bi kaç yazı yazarsanız severek okuruz.
  • 05-12-2012, 08:23:42
    #11
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eşeklik bizde tabi insanları ne diye uyarıyorsun di mi ?
    1 dolara domain alacakken birden ödeyecegi tutar yükselmesin diye çabalamak niye..


    Dediğin doğru promosyon kodu veren firmalar aradan bi ton şey satmaya çalışır ama hiç biri sokmaya çalışmaz.

    Mesela godaddy en uyuz oldugum firmadır bi domain alacaksın 50 tane şey sorar bunu da almak ister misn diye ama register sana sormadan herşeyi sepetine atar senin sepetten çıkarman gerekir çıkarmazsan geçmiş olsun..

    Geçen sene 1dolara domain alacagım diye girip yazıda bahsettiğim gibi en son 10 dolarlık kazığı yiyen bi çok adam vardı çünkü en son ödeyecegin meblağı göstermeden ödeme alıyor site sen bakkala gidip 5tane urun aldığında bakkal sana 10 lira ödeyeceksin mi der yoksa sen kartını yaa paranı ver ben tahsil ederim mi ?

    ömrümde hiç bi firmada görmedim ödeme sayfasında ödeme yaparken tutarı gizlemeyi bir tek burası var..


    Mesela sen bimezsin bi yazı yazmamış olabilirim bu konuda register da transfer kodu istersin 5-6gun sonra gelzlr o da yollarlarsa ama canlı dstekten baglanırsan hemen alabillirsin.



    Neyse herkese saygımız var siz de lütfedip bi kaç yazı yazarsanız severek okuruz.
    Hoşaf hikayesi vardır bilirmisin?
  • 05-12-2012, 08:31:35
    #12
    Offer valid for new customers only, limitations apply. Our records indicate you are an existing customer or have already reached the limit or restrictions for this promotion.
  • 05-12-2012, 10:39:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoşaf hikayesi vardır bilirmisin?
    anlatın hocam
  • 05-12-2012, 12:21:12
    #14
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
    .

    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu.
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir şey var sandım...
    bizde senin yazında bunu hissetik
  • 05-12-2012, 13:28:16
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Biloder burada art niyetli yazılan hiçbirşey yok,kendinimi göstermeye çalışıyorsun
  • 05-12-2012, 16:50:12
    #16
    Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
    .
    Üzülme 2 gün sonra gelirsin bu forum altında "yandım anam" türküsünü çığırırsın. O vakit o saçma sapan, uzattıkça uzatmış dediğin yazıları yazanlardan akıl fikir dilenirsin.

    İnsanoğlu haddini bilmelidir her daim. Ve insana iyilik yapmayacaksın, çünkü yaranılmaz. İlla kendi düşsün, sürünsün o şekilde öğrensin.
  • 05-12-2012, 19:17:49
    #17
    Ya şu saçma sapan atışmayı bırakın da bu firma güvenli midir?
  • 06-12-2012, 17:27:32
    #18
    SeliM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya şu saçma sapan atışmayı bırakın da bu firma güvenli midir?
    Firma güvenli ama çok lanet bir firma hiç tavsiye etmiyorum. Domain alıp başka firmaya transfer etmek istersin onay vermezler telefonla araman lazım ingilizcen varsa oda.

    2. sene domaini uzatayım dersin 20$ isterler o yüzden almadıysan hiç bulaşma